omg!! ;oo

vem kan tänka sig det?? inte jag iaf <3 :OO

som ni ser har jag ju inte bloggat på ett tag men jag ska börja lite mera nu men iaf den hära veckoslutet var jag hos min kusin ;)

så i fredags så var vi på unkkan (ungdommsgården) det var helt ok vi satt i gympasalen och pratade lite jag vilma och min kusin<3

men när vi var på väg hem så gick vi till metron och inne i metron satt en kvinna med typ öl i en påse,

så då säger jag till min kusin ska vi köra vågar och vågar inte men dem pallade inte :/ !

så då sa jag tror ni att jag vågar gå fråga den dära kvinnan om jag kan få en öl? dem svarade inte så då gick jag fram till den dära kvinnan och sa kan jag få en öl???. och gissa vem som skäms och springer iväg? men juuh -.- tamara och vilma trodde inte att jag skulle våga så dom sprang ut till nästa  vagn!

jag sa till kvinan kan jag få en öl fast på "finska" såklart och då sa hon nånting är du under 18 elr nånting iaf?
då sa jag ja :) och så fick jag öl flaskan asså koff
en sån alltså ;;) hihih när jag fick den gick jag långsamt där ifrån sen sprang jag till nästa vagn där vilma och tamara satt helt chokade och skrattade lite gran men guuuuu hur kunde jag få en koff omgomgomg xD kan ni tänka er att jag fick en öl?

peace<3/Hanna<3♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0