jag ÄLSKAR dig !! <3

Jag vet att du inte vill ha mig, du har ju redan en tjej vem vet ??inte jag iaf :(.


Försöker att kontrollera vad jag känner, vi kommer antagligen inte bli någon mer än vänner.


Du fick mig att släppa taget, när jag förlorade slaget.


Det var du som fick mig att må bra, Med dig är jag alltid glad.


Tänker på dig hela tiden, utan dig är jag nästan ingenting.


Hoppas att du ser det här, du är den jag håller kär.


Om mitt hjärta bara kunde förstå, att det inte kommer att bli vi två


men jag älskar dig endå för utan dig är jag inte hel

jag kunde skratta och le men utan dig kan jag inte se!



mitt hjärta är ditt och ditt hjärta är mitt bara om jag



kunde förstå bättre så kommer det endå alldig att bli vi två!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




älskar hela dig och det är sanningen<333<33<33<33<33<33<33<33<33<33<33<33

*****

≈♥≈






Kommentarer
Postat av: isabell

sv: nepp, de e från samma film, fast vi dansade till olika låtar. Förut vare salaam bombay o idag vare bombay dreams ;) <3

2010-05-17 @ 20:42:31
URL: http://issasthing.blogg.se/
Postat av: louise

hejsan. jag har en veckansblogg tävling, skulle vara kul om du ville vara med :)

KRAM

2010-05-17 @ 20:55:48
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: isabell

Sv: naaw i miss you too baby <3 <3 <3

2010-05-20 @ 15:25:39
URL: http://issasthing.blogg.se/
Postat av: vilma

du skulle borda blogga mer oftare ! <toru>

2010-05-27 @ 06:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0