home time<3

dags att gå hem*
jaja mamma sluta tjata nu jag är snart klar!!!! :@
mamma: KOM NU!!
hanna: meeen jaaa ta det lungt har du bråttom elr?
mamma:neeeej
hanna: mmm men då så tyst da!
en kvart senare!
'
mamma: men nu får du lov och KOMMA!!!
hanna: mm ok vänta ska bara fixa mitt hår
mamma: *SUCK*
hanna: mm
'
tio minuter senare
mamma: asså snart gpr jag utan dig
hanna: ok? so? ;)
mamma: jajaj jag väntar men skynda dig nu!
hanna: mm ska bara sätta lite smink innan jag går
mamma: jajaj men då får du skynda dig
'
fem minuter senare!
mamma: are you ready now!
hanna: aa visst
'
10 minuter senare!
'
mamma: saru inte att du var klar nyss
hanna:  ju det sa jag!" men du satt på datan så jag tänkte att jag kan också lika gjärna sätta på mig andra klädder ;)
mamma: aaaa! nu får du ge dig! kom nu
hanna: OK är du glad nu! ;)
:)
mamma: *ler*
'♥

Kommentarer
Postat av: Laura :))

Hhahah x)

2010-05-29 @ 19:09:48
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0