time after time

Bara två dagar kvar tills det blir påsklov för mig! Så otroligt skönt!
Idag i skolan hände inte så mycket... Dagen gick rätt så snabbt, vilket kändes skönt ;)
sista timmen hadde jag engelska, och såklart var min mobil på iaf på ljudlöst men sen så börja de skaka. Så några från klassen  tittade runt, och mona som sitter framför mig i klassen, tittade på mig och  ba  är det din mobil jag: näää det kan inte vara min ´! så hon tittade på min väska så jag tittade om det var den :) och gissa vad :D? hahaha det var min mobil så jag stängde av den så att den som ringde inte skulle ringa flera gånger xD. Sen klockan två så ringer det änkligen ut :D så jag går snabbt ut och sätter på min mobil och aa min kusins mamma hadde visst ringt mig två gånger, Men jag promenerade hem sen så när jag är halvväg hemma så ringer hon igen och säger att jag ska komma till itis ( centum) mihihihi. iaF när jag jag stiger av från metron( tunnelbanan) så ringer hon och säger att jag ska komma till affär som heter kommer ej ihåg :P men iaf när vi ska gå o möta alejandro för att hon ska ge mobilen till han som han glömde förut hoss oss men när vi går dit så ser jag iski från galleria en hemsida asså isabella :). hahahahahha men eftyer vi har lämnat den så går vi till hessburger och tar en big ateria elr vad den nu heterXD men det var en stor hamburgare och pommefrites och dricka cola NAMNAM :p <33Efter det gick vi hem och då chattade jag med iski, isabella :

GLAD PÅSK I FÖRTID :D

NAMNAM blev redan suktad :P


men heisveijs ska göra läxorna nu -.- ses imorgon igen kram/hanna♥

Kommentarer
Postat av: isabell

sv: tack gumma, du e fin, du vet redan <3 <3 <3 <3

2010-03-29 @ 20:26:59
Postat av: jeanette

Hej. Idag är det sista chansen att samla på sig röster till Månadens Blogg tävlingen som du är med i, tävlingen avslutas idag kl.20:00

Kram

2010-03-30 @ 09:43:06
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0