SVERIGE (==

oooooffff änkligen är jag i sverige åkte båt blev visst sjuk....:( men jag lovade  visst min kusin och min lillasyster  att jag skulle sjunga men jag blev juuuh skjuk :( så jag kunde inte sjunga karaoke xD......♥ men min lillasyster och min kusin sjöng men jag stog ju brevid dom båda när dom sjöng hihihi :) min lillasyster vågade inte sjunga så jag och tamara  sjöng i hennes öra så att hon skulle våga sjunga men hon sjöng så att alla hörde jätte gulligt :)
jessika sjöng främling-carola, min kusin tamara sjöng i'm not a girl-britney spears :D. hihhihi men när vi kom till sverige åkte jag hem till anne(moster) :D nu sitter jag på markus data ahahahah XD jag tror lilla markus  kommer att  få damp på mig  när när han skulle komma hem :Pmen det fick han inte som tur :D för förut när jag var på hans data brukade han bli sur men jag har ju inte träffat han på länge, och PLUS han har en vanlig data och en laptop men jag sitter just nu på den vanliga datan och markus sitter på laptopen. :P hihihihihihihihihihih...................men nu sitter jag fortfandre på datan och markus spelar på laptopen nåt kill spel :P hehehe har såååå långt tråkigt!. MEN JESSIKA TJATADE PÅ JUGGE SÅ MYCKET SÅ JAG SKA SOVA ÖVER DÄR NU MHIHIHIHIHHII (vad kul) ::D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:Dp.s jessika skojade loooool -.-! men aja skirver kanske i morgon för jag kanske ska komma till fAgersjöskolan och hälsa på eller jag ska det det har jag bestämt! xD men aja ska gå nu orkar inte blogga nu hihihihhii. eller juuuh vänta ! XD eller nej pallar inte hejdå alla blogg läsare pallar tyvärr  inte skriva mer e så trött :( heisveij hejdå<33

Kommentarer
Postat av: Laura :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

HANNAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! ÄR I SVERIIGE??????????????????????????????????????KAN INTE FATTA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDD

FETTTTTTTTTT NICE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



OMG!! DAMP x)

2010-03-18 @ 18:38:03
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: anka

heter inte låten im not a girl not yet a woman? (; kom bara att tänka <3

2010-03-23 @ 18:53:24
URL: http://ankelimankeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0