omg! ;oo

gissa vad? nää vad :)

juu när jag åkte båten från sverige till finland så var det ju lite is i havet men när jag tittade ut så så jag en

fast den dära bilden har jag inte tagit utan den är i från google ;) heheh men det var ju fullt med is hahah men det var coolt XD den hadde huvudet i vattnet

jag: mamma det är en SVAN!!

mamma: va? nej vad pratar du om

jag: men titta ut då!!! :)

mamma: *tittar ut* jag ser inget nej det där e juh en isbit

jag. va? neeeeeeeej den doppar bara ner huvudet i vattnet titta nu

mamma: *tittar ut* hanna ser du syne elr?

jag: nej

mamma: okeej?

jag: MEN titta nu nuuuu nuuu nu

mamma:  *tittar ut* OJJ det är ju en svan aa

jag: är det inte cool!

mamma: nej jag har ju sett en savn förut

jag: ja men det e ju vinter! ;oo

mamma: nej det är inte vinte det är snart sommar ju om två-tre månader  :)

jag: jaaa-aa men det är is ute på havet e det inte coolt?

mamma: okeeej men har du inte sett is förut

jag: juu men jag menar ju svanen asså det är mycket is och det är en svan i havet (;;

mamma: okeej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din mamma är klok (((((((((;

2010-03-28 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0