OJJJ heheh kl e visst 02:15 hihhi :)

fattade inte vem det var i från början var för trött för att fatta med det var min storebror<3

love you more!   säger:
HEEEEIII
ee mamma där=)
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
är inte hemma

Du har bjudit in ۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T(F)(F) att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
vem e hani?

۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T(F)(F) har tackat nej till din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

i love you more!   säger:
va
jag e hanna
markus
markus är ddet du?
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
hani
vem e det?
i love you more!   säger:
vet inte men är dett markus?
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
men jaaa
du heter ju så på msn
i love you more!   säger:
aha okeej XD
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
miss you haniiiio
vem e de?
i love you more!   säger:
aaaa i miss you honey men det är bara typ ett slang ord hanii  
i miss u hanii jessika  
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
aha
ok
i love you more!   säger:
hihihi =) ska  du inte sova  
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
nej
sov sj
i love you more!   säger:
va jag? nää jag sover inte XD
ska sova snart

jag blev först rädd för jag trodde det inte var du från början  
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
vem ska det annars vara då?
i love you more!   säger:
vet ej  
men är du hemmos jeanette
??
۰۪۪۫۫R۰۪۪۫۫E۪۫۰۪۪S۪۫۰۪۪۫۫P۰۪۫E۪۪۫۫ ۰۪۪۫۫K۰۪۪۫۫T   säger:
nej
men ska gå nu hejdå
i love you more!   säger:
okeejj hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0