hemsk dag :SS!!!! dog ju nästan XDXDXD :SSSS och en pinsam dag.....:D

Idag hade jag ont i knät hela dagen så jag kan inte böja mitt ben men iaf.
så skulle min kusin göra slut med sin pojkvänn ( michael)! han ville inte att jag skulle följa med men det ville min kusin så jag spionerade på dom istället men det gick inte så bra för mig :S jag skulle gå bakom berget men det var lite svårt ör det var så mycket snö  :S så jag kröp upp istället :P   så jag var typ ovanför  dom  så jag kunde se dem!för dom var och pratade nedanför i busshållsplatsen. När dom skulle gå så reste jag mig upp för att följa efter dom så jag reste mig upp men när jag reste mig upp så skönk jag ner i snön och allt snön komm enda upp till min hals så jag var helt fast( JAG KOM INTE BORT) så jag börja typ gräva mig ut och sparka och sånt sen så kommer det en kille så när han springer typ förbi så knaxar mitt ben så han tittar först mot vänster sen tittar han på mig hihihihi :)<333 De var HEMSKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag var JUUUUH!!! fast i snön en halvtimma tyyyp! :(, men tillslut kom juhhh jag bort för jag simade typ ut mot marken :DDD<333 sen kom tamara och hadde gjort slut med michael som jag hattar hahahah han börja nästan gråta stackaren :S :`( men sen fick vi iaf enkligen gå hem JIPPI<33 =)



puss/ΗªΝΝª♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

O.o

2010-03-08 @ 19:56:04
Postat av: anka

hahah duktigt hanna ;D

2010-03-10 @ 19:12:09
URL: http://ankelimankeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0