hehe (:!

hhaahha idag hade vi bara pysseldag i skolan..... vi hadde  grupper vi var typ 20 men vi fick dela OSS LITE MINDRE SÅ jag var med lilla aida :D när vi satt i klass  rumet hade jag glömt att sätta på ljudlös, så jag fick lixom ett medelande och den lätt jätte högt och vi hadde en sträng lärare hon ba....!
VEMS MOBIL VAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag: eehh det var min :/. xD hon: LÄGG DEN PÅ MITT BORD!!
och alla tittade på mig XD
hahahah lite pinsamt! (;

Kommentarer
Postat av: anka

haha lol lärare kan vara suuuuuuuuuuperstöörande (;

2010-03-10 @ 19:11:01
URL: http://ankelimankeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0