hahahahaha visst e jag rolig -.-<33 xDD

hanna säger:
heeeiiiheeeiiheeeiiehhheiiheii      <3333
Ewwwe  säger:
Heeeeeii ;-D
hanna säger:
hmd??<33 (:
Ewwwe  säger:
haha dåligt :/
hanna säger:
vi skriver nånting roligt så jag kan cosa det hära och lägga på min blogg  ??
Ewwwe  säger:
o.o
asso du är så jävla skum ärligt hanna xD
hanna säger:


o
OMG JAG!!! vrf  
????
Ewwwe  säger:
för 1. du ba hur mår du
ja bah '' piss dåligt ''
sen du ba, vi skriver något roligt här
fan ? xD
hanna säger:
xD ojj sorri
men VFR MÅR  DU DÅLIG OMG VRF!!!!  
Ewwwe  säger:
ja mår inte dåligt
de är bara jobbigt att gå me kryckor  
hanna säger:
AAHHHH vad har hänt XDD  
ojj
*
hehe
Ewwwe  säger:
pallar nt förklara ;/
hanna säger:
hohohoho  
SKRIV NÅNTING ROLIGT  
Ewwwe  säger:
haha vänta
hanna säger:
haluuu du somna väl inte     <33
vill du veta en sak jag kan arabiska   
åååneejjj det är dicktigt dåligt oooh kära nån du har somant aiaiaaii <33
men det hära kanske hjälper..

Du har precis skickat en vibb.

hanna säger:
nähe det hjälpte inte får tänka??
EVVE!!!
oh nej hon vaknade inte heller hmmmm...
EEVVE VILLL DU VETA VEM JAG ÄR KÄR I??  


Du har precis skickat en vibb.

hanna säger:
HALLÅÅÅÅ  ingenting hjälper får tänka...
hmmm
nu är jag arg jag tänker ta bort din blogg om du inte svarar   aajajajaj
ojjuste jag kan ju inte ditt lösen
juuh jag kan den
det är
evesover .)
jjeeahh jag kunde den  
jag är inte din kompis mer!!!  
OKEEJJ SKOJA  
men vrf svara du inte  
har nånting viktigt att säga jajaj
Ewwwe  säger:
omg
hanna
ja sa vänta
jag var på toa
de tar fett lång tid
me mitt ben
å gå
hanna säger:
hahahah så här länge
BAJSADE DU??? O.o
hahahahahaha
jag har faktsikt tråkigt här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uhum ..

2010-03-13 @ 17:08:59
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0