svart ;)

heihei! <3
igår så färgade jag håret  heltsjälv ;)
fast min mamma berättade vad, hur jag skulle göra :) så nu har jag fäärg i hela håret och det passar helt bra ;;;;;)
men nu sitter jag bara framför data och är helt trött men jag ska snart gå men det är en sak som ireterar mig så hemskt mykcet. här nere så finns det ett rum där en kille brukar sitta och prata med andra folk om doms problem typ elr inte vet jag ;;)
men iaf han stör mig bara så mkt man får aldrig typ sitta i lugn och ro på datan helt ensam -.-
men iaf han brukar alltid fråga vill du ha kaffe så jag ba öööh ursäkta jag dricker inte kaffe och fler ggr har han frågat och jag vill ha kaffe fattar man liksom int frotfarande att jag inte driker det loooool



peace<3/hanna<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sa ju att de skulle bli bra :DD<3333

2010-06-19 @ 11:41:01
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0