sommaren här, och jag e snyggast i världen ;)

hej,hej ;)
jag har läst 7 böcker den här vecka, inget annat en barta läst , läst,läst och läst ;)böcker BOORIIINNNG <3 men det var endå samt kul :)
1.spöckflickan, skitsamma hittade ingen bild men den får en 3/5
2.lysandeögat den får 2 och en halv/5

3.döda huset ( kalla kårrar) den får 3 och en halv/5

4.svet i rosa papper, den var inte bra och laura som har sagt nu i fyra år typ åååh den e så bta okej!! jag läste den den var inte så bra men den var väl helt ok <: den får 1 och ett halvt/5

5.den döde talar,  den var sämst men jag e snäll så den får 0,1/5 ;)

6.farligt möte, aha bilden funkar väl visst inte :/ men om ni vill se bilden kan ni bara söka på google ;) men det får en 3/5 <3

7.tuck evarlsting en saga om evigt liv, den e så bäst jag skulle kunna läsa den flera gånger om och om igen ;) den får 5/5 jag lovar den e så bra =) läs den du =) så får du se <3


Kommentarer
Postat av: Isabell

sv: hahah jag har inte så långt :P <3 jag lutar bara huvet så de ser ut så, jag fuskar haha, va?! haru? ditt långa hår va sååå fint, men de e säkert fint du också ;) lägg ut bild, naaaw gumman älskar dig ännu mera <3 <3 <3 <3 <3 puss ! <3

2010-06-11 @ 17:47:57
Postat av: Laura

Haaaallå jag gick i 2an då haha

2010-06-11 @ 19:04:51
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0