prince of persia <3

 såg på prince of persia som var skit bra ;) såg den på bion med min mamma mitt i allt börjar hon gråta man baa öööh woooot? hahah xd men iaf den får 5/5 ;;;;) men innan vi gick och såg på  den gick vi och åt på hesburger lite fett mat ;) sen gick vi och såg den ;;;;) men innan vi åkte dt med spårvagnen..... så sat det en man framför oss som pratade om sina problem för min mamma helt random vittuuuuh vittuuuh i varje menineg senså satte det en fullgubbe bakom oss som satt o mummla och blev arg lite då och då  ;oo  en station inna vi ska av kommer det en kvinna in på spårvgnen och jag tittar bak på henne för att jag skulle se vem som kom in ;) sen sa hon typ till mig tittar du på mig bara för jag är vacker elr? :P sen börja hon le :P så jag och min mamma tittar skumt på varandra är alla knäppa idag elr sen börja vi skratta lite tyst!! sen kommer hon fram till oss och säger te mig att jag är vacker sen börja jag och min mamma skratta enu mer bara för vi missförstog henne helt fel :Ss sen kom hon fram till min mamma och pratade och skrattade helt random och sa alla verkar konstiga idag ;;;)  men det gjorde alla typ oxå ;)))



peace/hanna<3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0