omGomGomGomG;O O MAY FUCKING GUUUD ;OO

aaså ni fattar inte vem jag sååååg aaahhhhh asså schiiiitt tre gånger en gång kom han bara förbi mig med sin syrra sen en annan gång i alepa med sin syster och handlade mat ;oo
OOOOO MA FUCKING GUUUD
sen en gång när jag var i eniro elr var det var iaf där man får pengar och så kom han dit och satte sig där med sin syrra och han satte sig bredvid mig för det fanns ingen annan plats omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;oo jag visste inte vad jag skulle göra skratta elr vad ?? =) HAHAHAHAHAHAHH jag kunde direkt inte springa därifrån jag visste inte vad jag skulle säga hahahahaha hållde på asså att skratta ihäl mig för att jag blev så nervös hahaahahahahahhahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!! jag såg tamaras EX ****** aaaaaahhhhh och hans kompis är mitt ex när jag var liten asså en tjockis nu för tiden men som tur var juh han inte med som tur för annars skulle jag nog dött ;) men som tur dog jag iaf inte ;) <333 så ni kan vara glada =)
hejdå ;) <333
peace<3/hanna<3♥


Kommentarer
Postat av: Erica

Heej Hanna hur mår du?`saknar dig det var så länge sen jag träffa dig :*

2010-06-14 @ 09:46:03
URL: http://knazzapas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0