oh africka-akon! <3



 Den hära låten e så bra!! lyssnar på den 24/7 hemma nu iaf tack vare! EVVE!!
men den e bara så bar ;)
jag sovde juh över hos henne igår =) hadde skiit kuuul satt typ och pratade hela natten om alla minnen =)
kl6 på morgonen vi kunde inte sova vi gick ut o joggade ner te farstastaranden ;)
men det var skiit bra endå vi blev faktisgt rika vi hittade fullt med pantflaskor :O
hahah vad smarta vi är ;) så vi tog alla pantburkar och gick hem med dem för att affärerna var ju inte öpnna, så vi gömde pantburkarna i källaren smarta va? ;) hhe ahh såklart.
när vi kom hem iaf somnade vi, såvi sovde typ i 6h iaf bättre en ingeting ;o
ryan kom vi hade lite barnvakt vi gick och panta burkarna vi fick typ 21kr :) heheh RIIIKAHH!!! =) HAHHAH!!!
ryan  ville typ gå te strande så vi tog lite mat gich te lidl och köpte dricka stack te stranden, och solade.... jaaa undraah om jah ens blev brun i dont know ?
men jag var tyvärr tvungen att dra sen så dem föllde med mig te cenrtums busshållsplats så jag skulle liksom köpa biljett genom autumaten ;o men gissa vad jag tog en biljett för 18 kr ( dyrt) hah!
men ahh iaf jag stoppade i mina 16kr sen jag hadde bara 2 kr kvar jag fick inte in dem *faaaaaaaaaaaaaaaaaannn nu kan jag inte åka buss fan!
så jag gick te busschaufören och sa ursäkta mina pengar har fastnat så kan jag få en biljett av dig?han: neej jag har inga, men du kan åka grattis?
jag faaan okcså
jag gick te atumanten igen så jag track på avbryt så jag fuck mina pengar tillbacka huff villken tur jag hadde fick iaf mina pengar te backa och åka gratis ;) =====)<3333
hejdå,godnatt pallar inte vara uppe mer

peace<3


Kommentarer
Postat av: yeah

hahaahhahahah jag svär hur kul hade vi inte xDD och off... när du sprang under tåg grejen och tåget kom sen.. xDD hanna hanna hanna..

2010-06-28 @ 12:24:32
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0