godmorgon&fb lag skiit -.-

hej&godmorgon!!
!sitter framför datan, och igår så funkade inte min fb venne vrf men sen så liksom när jag loggar in så står det typ! att den är blockat, hahah så när jag försöker fixa så står det typ en *säkerhetskod*
så jag trycker bara på ollika siffror men det funkar  inte -.- sen så står det koden kmr te messengern
så sen så fattade jag hahah lol :)
så när jag loggade in på hotmail så var koden där fett synd :/ HAHAHxD
jag är fett sugen på choklad o läsk mumms :P
ska kanske gå ner o köpa om jag inte moste spara pengarana te buss pengarna :D
<3
moste kanske äta frukost nu hejdå!<333


kram/hanna<3


Kommentarer
Postat av: isabell

sv: jaha, bra ;) ja de klart jag kan :) <3

2010-06-27 @ 22:58:37
URL: http://issasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0