fun<3

hejsan var idag i zoo med min mamma och min lillasysyer jessika ;)
det var jobbigt att gå runt, det skulle vara mkt bättre om man kunde typ åka bil runt ;)
haha!
men det var skiiit varmt ute, hoppas att jag blev lite brun iaf ;) hehe =)
lol det fanns inte så mycket djur som man trodde det skulle finnas där
det fanns typ bara lejon, tigrar ,kameler,utter, bofågel som gick lös runtomkring asså bofågeln men det fanns oxå sen andra vanliga djursom t.e.x björnar,fåglar och sånt  XD men det var läskigt när bofågeln gick runt helt lösa så det var lite skrämmande när man gick förbi den. xD 

Men dom djuren jag tyckte mest bäst om var tigern och indiska lejonen ;)
här är lite bilder på dem ;)

indiska lejonen

hanen<3



honan<3


tigern




heheh<3 p.s inga riktiga bilder men dem såg ut så hära men dom sov XD :)



LOVE
IN
PICE<3


Kommentarer
Postat av: isabell

Va kul! :)

2010-06-29 @ 19:03:57
URL: http://issasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0