abdulla :P



hej sitter med min lillasyster :P
kom just från båten hade faktisgt kul med jessika vi spelade o.s.v
vi spelade ett bilspel sen så kom det en man och ett barn som oxå ville spela så jag gick bort från min bara för att jessika inte var klar med sitt spel,
så när han satte in pengar i automaten så man kan börja spela så kom jessikas bil igång så jag ba ursäkta* ni stoppade pengar i den hära med vill ni spela? dom ba nää ni kan ta den sen stoppade dem mera pengar så dem oxå kunde spela det så vi fick spela extra.
vi fick typ spela minst 10 gånger och annars är det bara en två minuter så allt sammanlagt vi fick spela gratis var typ 20 min. men ska snart sticka te stan och visa lite grejor te min lilla syster<3



♣love in peace♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0