hejsan...:D

idag så kunde jag nästan inte gå till skolan för jag hadde bara sovit i 2h :(..... för när jag vaknade gick jag till dushen, sen gick jag till ett annat rum för att packa mina skolsaker xD sen somnar jag på soffan efter 20 min ringer min väckarklocka :D så att jag vaknar så jag går upp från soffan och äter frukost sen gick jag och villade mig igen. Men jag somande, men sen när jag vaknade igen så var kl 20 i 7 och jag började 8 så jag satte på mig ytterklädderna fort och sprang till bussen för det dröjer typ en halv timma att gå xD.
jag skulle gå till planen för att åka sridskor men jag hadde ett skavsår så det var ingen ide för mig attt åka skridskor så jag vilade och läste till mitt prov som jag hadde idag ( biologi) :D
1 och en halvtimma det var väll helt ok.
Men nu sitter jag hemma och skriver på min data till min blogg xD.hmmm har ganska tråkigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0