torsdag (: <3

heeeiii jag har precis bytt design(;; vet inte om ni gillar den men ska titta om jag hittar en bättre,ska fråga lura som kan sen hjälpa och sätta in bilder till min design :P xdxd hon gjorde det förut.
Men iaf idag var det en ganska lång skoldag för det var så lååååång tråkigt :(
det var bara 10 i klassen + mig är juu 11 men resten var på en innebandy tunnering OCH jag FICK inte FÖLJA med!!! :( åååh jag som också ville spela -.- men han väljde bara ut nån assså våran gympalärare xd -.-  men jag själv tyckte jag var bra xdxd.men igår innan jag somnade såg jag på  the dead silence (; titta på den ni MEN JAG SÄGER EN SAK DEN SLUTAR ******!! XDXDXDXD ojuste glömde en sak såg också på The Sixth Sense:

dead silense: får 1,9 poäng för den var inte så bra xd

the sixth seanse: får 3,2 poäng av mig jaahhaa den var faktiskt rätt så bra (;;


här är trailern på the sixth sense: http://www.youtube.com/watch?v=u2sDw-XBuKc där får ni gå in och titta på tarilern om den filmen intreserrar er! (;;

Kommentarer
Postat av: Vilmaaa

mhm slutet ***** ;))))

2010-04-08 @ 16:57:39
URL: http://vilmasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0