Tisadg :)

heeeeiiisan bloggen slutade ett idag ganska kort dag men på sista timmen hadde jag finska, och jag hadde glömde mina finska böcker så min lärare gedde mig ett papper hon sa att jag skulle göra en kort hostoria på finska hahah :O lite svårt men aaah hehe nästa vecka ska jag gå igenom mitt prov men det var direkt inget prov min lärare vill bara se hur mycket jag kan :) Efter skolan ringde min mamma så jag till henne, Kai var hungrig så vi åt pizza sen så gick vi till kela ett ställe där man söker typ in pengar xD vi var där och vänta tyå en timma -.-
Jag kanske ska byta skola(elller SKA BYTA) jag trivs inte i den skolan jag går i nu har bara två kompisar :( och så när dom var sjuka en gång frågade jag några i klassen om jag kunde vara med dom men dom ingnorerade mig -.- JÄVLA FINNAR xd sen när jag frågade en annan tjej som hette mona hon ba mm visst sen pratade hon knappt med mig så jag ska byta skola :D så i morgon i skolan ska jag prata med koratorn kanske :P


PEACE/Hanna<3♥

Kommentarer
Postat av: isabell

sv: tack gumman <3 <3 <3

2010-04-07 @ 00:23:26
URL: http://issasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0