hahah skrev den till erik<3 min lilla gulle<3

korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig fär allting som du är o du tog mig på fötterna, tre ord då jag faller direkt, du o jag det bästa spm har hänt, se mig i ögonen, jag förstår vi behåller en evighet, förlåt mig, om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig presic som jag sagt, och känner du dig ensam., är du aldrig till besvär, för när du behöver mig kommer jag vara där, en
bra vän som fanns där ifrån början
du förlät mina fel o tog den onda slöjan bort
för
när alla andra svek var det du som stog kvar berätade för mig hur värdefull jag var
du är stjärnnan som föll irfån himlen
ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner
håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingenting bara håll mig i handen duu är det finaste jag vet det finaste jag vet, det är svårt att förklara när ord inte räcker till kan inte ge dig allt du önskar men du vet vad jag vill, när jag är ledsen tänker jag tebax på tolfte i första dagen det blev vi och jag fick alllt som jag önska, jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans när vi är
med varandra känns det som tiden stannar
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje trodde att kärlek kunde kännas såhär rätt erik du är allt som jag nånsin viljat ha varje andetag med dig känns så underbart, jag säger så mycket men det här är sant du kan vara den rätta så håll hårt i min hand första ögongkastet, det var kärlek redan då du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på vi ska vara dom som klarar alltong tillsamma
ns
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat
håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingeting bara håll mig i handen duu är det finaste jag vet det finaste jag vet♥♥



p.s drev med erik :P hahaha<333 awwwwsss min lilla söta elskling<333333 elskar dig



Kommentarer
Postat av: Laura

Hhaha , något hade han att säga på chatten x)

2010-04-13 @ 18:41:22
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0