35 fakta om min storasyster :)<3








1..... Hennes riktiga namn är laura, tamara mäntyniemi.
2.....Hon föddes i  stockholm i karolinska sjukhuset 1996 23 februari
3......Hon har en storebror som heter alejandro och två stora systar sara och nathalie+jag:)
4........ Hon är inte kär i någon just nu iaf! men hon har varit ihop med 26 killar :O men hon har inte riktig gillat dom.
Hon har varit kär i kevin............sen hon var fyra:O men hon är inte kär i han längre.
5......På kvällarna blir hon helt galen ( graaauuuww) hon ä väsrta pervon jaau :O omg! please help me :P
6.....Hon hatar när andra folk smaskar hahah xd
7..... Hennes största idol är kissie såklart  (;
8......Hon brukar prata i sömnen......                 
9.......... Här en hon säkert vild som ni ser MJAAAUUUUWW!!!!!!!
10.......Hon har alltid lust att sminka säg( typ hennes viktigaste saK) ok skoja
11......Hon brukar ha nån konstig dag när hon pratar engelska med sig själv haha
12...... Någong brukar hin oxå skratta för sig själv.
13..... Hon är mycket begåvad på att sminka...........
14...... Hon har en sån jävla vacker röst hon sjunger jätte vackert hon äger ut mig :P mihihi
15..........Hon ska alltid va perfekt om hon inte är det blir det en dålig dag för henne.
16...... Hon kan ha bådde agrisiva sidor och possitiva sidor.
17.......... När hon gick i sexan och fick ett prov och hon kanske fick 7 och en halv börja hon gråta för hela klassen :OO
18.......... sexan-sjuan värkligen en stor skillnad ;o så här såg hon ut i sexan nästan
och i sjuan så här: kanske inte direkt så men, men hon e ju nu dubbelt så vackrare.
19...........När hon var deprimerad var hennes favorti låtar sofijah iaf lyssnade hon på dem 24/7


20.... Hon älskar se på filmer vara med kompisar.
21...................på dagarna orkar hon inte gå upp -.-
22................... Hon sjunger vädligt mycke varje dag iaf sjunger hon
23...............Hon har världens sämsta kill smack kan jag värkligen säga som t.ex. emil, jean, michael....

24....... när hon såg bilden: '' ååå lilla emil, han är så SÖT, han är gulligaste killen so far hihihi va söt han är!!

25.......................................... hon gillar inte musiken hon har på sin mp3 har dem bara där för att dem är populära

26........... hon tycker töntar är supergulliga som t.ex. jaa ni vet

27................ Hon kan vara uppe hela natten, sova ända till 15.00 om ingen väcker henne, men gå upp kl 06.00 ifall hon vill/måste

28.................. hon kan inte cykla, varje gång hon gör det råkar hon ut för en olycka hahahah hon kan inte cykla xd!!

29.............. Hennes favoritbilar är bl.a. laborghini , ferrari, mercedes .

30........... hon pratar alltid om sina 10 barn som hon ska ha i framtiden

31............. hon tror att hennes pappa är en utomjording

32.............. Hon är den falskaste lilla flicka jag nånsin träffat

33............ hon är expert på att ljuga - och gör det bra

34.............. Hon är en gris hon är alltid hungrig på kvällarna xd

35...... '' asså hanna fatta; jag äger människor, jag kan äga ut alla , jag ska bli drottning i den nya skolan. Jag äger DIG hanna, jag kan få dig att göra vadsomhelst mwahahahahahahahah!! ''

ÄLSKAR DIG GULLE DU ÄR ALLT FÖR MIG<3



Kommentarer
Postat av: Tamara

så hemsk är jag väll inte? :o

2010-07-14 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0