Typ en dejt!!!!!! (hahahah) xD :DDD

Omg.....................

en kille som typ heter noel har typ frågat ut mig på dejt kanske inte dirket en dejt han vill bara liksom träffa migg daaa (hahahahha) xD. Och jag vågar inte gå träffa han sj så min kusin ska hänga med och bara för liksom jag tar med min kusin ska ha ta med sig en kille som ville typ dejta min kusin förut men min kusin ville aldrig gå så nu ska liksom han med för att noel ville inte att liksom jag skulle ha en med mig så han tog också en asså david heter han hahahahahahahahah vad jag dog typ av skratt när min kusin fick veta att david skulle med ocksåå fett. !!!!!!
Den där david är ju typ kär i min kusin tamara

Kommentarer
Postat av: SAbina<3

hahahaha fett synd!

2009-12-26 @ 16:47:47
URL: http://sabiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0