Till en special person som jag var kär i, och fortfandre kär men inte lika kär!!!!

'' det jag inte kan förklara,

är känslorna mot dig,

jag kan ändå försöka,

fast det blir svårt för mig.

I mina minnen har det alltid varit du,

alltid då och alltid nu är du den jag tänkt på

när jag tänkt på förevigt,

sen minnernas början har du varit där med,

och jag trodde och var säker att det var du,

för det var dig som jag såg varje gång jag blundade,

ibland är jag så osäker,

vissa dagar känns det som om jag är ute

på stormigt hav,

det är svårt att bestämma sig, och jag säger

ibland att jag inte vill,

alla omkring mig säger glöm honom nu,

jag säger han är glömd, han är ful han är hemsk,

han är ingen jag vill ha, men hjärtat mitt sjunger

ändå för honom varje dag,

jag tror nog jag är lite osäker och förvirrad,

men ditt namn finns ändå i mitt hjärta,

och trots att jag säger att jag ej bryr mig,

finns du ändå där till slut, när jag gått och lagt

mig för natten, när dagen är över. ''


Kommentarer
Postat av: isa

till vem? <3

2009-12-25 @ 21:17:20
Postat av: hanna

du vet vem ?? :DDDD

2009-12-26 @ 15:42:54
URL: http://hannajaau.blogg.se/
Postat av: josefine

awwws hanna vad gulligt fan vad jag saknar digg!!!!! :((

2009-12-26 @ 15:43:41
URL: http://josefine.blogg.se/
Postat av: isa

aha <3

2009-12-26 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0