TILL EN FALSKVÄNN P.S JAG HOPPAS ATT Du FATTAR ATT DET HÄR ÄR TILL DIG :(

jag ställde upp för dig men du gav tillbacka skit.
Minns du den tid det bara var vi men du svek. Nu nu är jag här för att visa att äkta vänskap är bättre en när du svek mig :( att en idot som du borde veta bättre'
det jag menar är att du e en svikare och du e inte värt nånting
så visa respekt att en sån som du skulle sprida rykten
och jag ska kalla dig för bästa vän?
ähh glömm och dröm
ja du vet att jag gav mitt allt och mycket mer.minnerna av dig kommer inte få mig att le.jag hittade en vänn som du men du svek och ljög
dom dära jävla byxerna är ditt jävla problem inte mitt. en falsk vänn som du som jag trodde kunde lita på
som fick mig att inse att vänskap kan ge både kärlek och hat och allt det kan gå fel
. hur ska jag kunna lita på nån som du. jag gillade dig endå men jag kämpade imot jag hatade dig
TÄNKER ALDRIG FÖRLÅTA DIG HOPPAS DU SER DET HÄR OCH JAG HOPPAS ATT DU FATTAR ATT DU HAR GJORT FEL.

jag hatade den dagen när du ljög framför klassen framför mig och vi var oxå bästisar då men så klart ville jag inte vara din bästis efter vad du gjorde jag kunde inte fatta att du kunde göra nånting så hemskt mot mig :(( jag skanade allt roligt vi hadde men sen när du gjorde det här blev jag ledsen hela mitt liv sen nu.. :( och jag tänker på det ofta att du var så hemsk. Och jag hadde aldrig ljugit mot dig  VRF jo för du var säkert avunsjuk din jävla biiiiicth................... jag tänker aldrig förlåta dig FATTA?? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0