s/k eller p

chattade med erik laura och henry men det var skiit kul fick reda på lite saning iaf xD lol
heheheh :)
laura
Det känns som han ba  , Ja jag ska träffa henne! och du ba  va? jag ska inte träffa honom EXDE
Laura säger:
Hhaha
hanna säger:
vad skrev du
jag råkade logga ut


Laura säger:
Det känns som han ba  , Ja jag ska träffa henne! och du ba  va? jag ska inte träffa honom EXDE
Laura säger:
Hhaha

hanna säger:
aha
Laura säger:
loll
hanna säger:
hahahah
xD
Laura säger:
äre kallt i finland?
hanna säger:
om jag träffar han ska du vara med
aa det är kallt här är det kallt där
??

Laura säger:
Hahah , asså ingen kommer typ snacka xd
aa
!
hanna säger:
hahahah jodå han komemr att vara blyg men inte vi haha xD

Laura säger:
aa
hanna säger:

ojj
hhhaahaha aa
Laura säger:
Gillar du honom?
hanna säger:
eer
nej jag vet inte!
Laura säger:
Hhaha!!!!
hanna säger:
= ERIK hahahahahahhaha

Laura säger:
aa , xd
Kommer du ihåg när han var i balkongen och tjuv titta på oss?????? XD HAHAHAHAHAHAHHAHA
när vi var ute???
xd
HAHAHAHAH
hanna säger:
aa då såg jag han då skrev vi vi ser dig  då gömde han sig lol hahah xD
han logga in
hahahah
Laura säger:
aaa!!! han gick in då! det var du som såg honom först du ba , kolla  är i balkongen jag ba vaa?? och när jag kolla så var han helt still som om man trodde det var något annt HAHAHAHAHA
hanna säger:
hahahah jag vet
xD
Laura säger:
HAHAH , asså när man bråka med honom blev det värre en slaxmål xd
När ni kasta skivor på varan xd
hanna säger:
hahahahah jag kasta på han sen blev han lite rädd hahahah stackars
hahahaha
Laura säger:
aa , haha
OMG!!! VAD GÖÖÖÖR DU????  XD HAHAHAHAHA
HAHAhahhhaa
hanna säger:
hahahahahah
Laura säger:
han som sa att han ville bli ihop med dig om du är här och så retar du typ han xd hahaha
han kanske inte har sätt att det står för  xd
hanna säger:
vi skrev samma saker hahaha
Laura säger:
aa , XD
hanna säger:
hahahahahahahahhahahahahahahhahahahaha
Laura säger:
HAHAHHA , HAN MÄRKER TYP INTE!!! XD
hanna säger:
vad märker han inte aha  hahaah
Laura säger:
AA!
HAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHA
HAAHHAAHHA
HAHAAHHAHAH
hanna säger:
HAHAHAHAHAHAAH
Laura säger:
HAHAHAHAHA
OOOOJ!!!
hanna säger:
ojj he
hahahahahaahhaha
HHHAHAHAHAHA
Laura säger:
HAHA , Asså han tycker det typ är piinigt ..
Juuste !!
HAN ÄR 11 ÅR!!! O.O
hanna säger:
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
OMG OMG
jag fyller 14

Laura säger:
OMG OMG OMG!!!'
SHIIIIIIT!!!
hanna säger:
jag fyller 14

Laura säger:
HAAHAHA
AHAHAHHHAHAHHAH
hanna säger:

Laura säger:
Asså jag garvar irl , drar typ sönder mitt tecke xd
mäh , vrf gick ?
hanna säger:

du ska alltid gå
Laura säger:

gör det med flit
xd
hanna säger:
nej
hahhahahah jag skrev fel xD
Laura säger:
Hanan
Hanna*
hanna säger:
ja
Laura säger:
Äru däär???
ÄNTLIGEN!!
hanna säger:
ja
Laura säger:

hanna säger:


Erik har lagts till i konversationen.

Laura säger:
S/K/P Hanna
hanna säger:
hejjjan mina sötishar
h
Erik säger:
...
Laura säger:
S/K/P Hanna , Hahah
Man får ha k
!
och p
Erik säger:
hanna ska jag bjuda in henry XD

Laura säger:
!
hanna säger:
aaa
Erik säger:
?

Laura säger:
henry?
hanna säger:
bara saning

[email protected] har lagts till i konversationen. Handskrift fungerar bara med användare i din kontaktlista.

hanna säger:
min kusin komemr med'
Erik säger:
hehe
tja henry
Laura säger:
okey
wtf`?
Erik säger:
hahaa
hanna säger:
henry
vi kär alla saning
kör*
Erik säger:
?

aha
Laura säger:
Näje
s/k/p hanna
hanna säger:
aa
men vi får ta bort k
Laura säger:
Snääälla!!!

Henry har lagts till i den här konversationen. Handskrift stöds inte längre eftersom inte alla deltagare kan visa handskrivna meddelanden. Handskrivna meddelanden skickas som text.

Henry säger:
? P:
Erik säger:
ta bort vad?

tja henry
hanna säger:
inget
Tamara säger:
?
Henry säger:
Wtf
hanna säger:
hejj henry  
Erik säger:

Laura säger:
Agh T.T
Henry säger:
tjenaa
Erik säger:
vg?

Henry säger:
typ fb
själv  ?
hanna säger:
vi kör skp men inte konsekvens
Henry säger:
jag har tonat håret brunt =O=O=O=O=O!
Erik säger:
fb
nej
-.-'
hanna säger:

hahahah
Laura säger:
men  , ERIK? vrf ?
vi skulle juu!!
Henry säger:
XD
hanna säger:
jajaj men nu kör vi skp men inte konsekvens
Henry säger:
lol
Erik säger:
??

fett nice
hanna säger:
saning elle prosent kör vi
Henry säger:
gay
hanna säger:
du börjar
ERIK
Laura säger:
xd
TamzQD44 säger:
haha Erik ------->
Erik säger:
-.-'
hanna säger:
KÖR
Erik säger:
hmm
hanna säger:

Henry säger:
vad är det här..
hanna säger:
ERIK
du börjar
Laura säger:
xd
TamzQD44 säger:
vadå har han stora framtänder elr=
?*
Laura säger:
Hanna du gör det varje gång xd
Henry säger:
HAHAHAHHAHA
hanna säger:
ERIK DU BÖRJAR!!
Henry säger:
HAHHAH
fettseg erik xD
hanna säger:
eller hur
Erik säger:
DATA LAG!!!!!!!!

Henry säger:
lol
:3
TamzQD44 säger:
lagaaus
Erik säger:
hmm
hanna säger:
jajaj henry du får börja
Erik säger:
bra
Laura säger:
aa nuu är det inget fel med din dator!
hanna säger:
henry BÖRJA!!!
Erik säger:
nej
hanna säger:
JAJAJ ERIK börja dudå
Erik säger:
men
hanna säger:

Laura säger:
Börja bara! nån! snälla??
Henry säger:
sp hanna xD ?
hanna säger:
ÖHH S

Erik säger:

Din vän skickade just en cool animering till dig.
För att se den i messenger, klicka på:  www.planetwink.com/see_animation/s.aspx?s=15150&i=11314034&t=2328987520&a=1179,0&r=2919301700
VA FAN!!!!!!!!

hanna säger:
S
Erik säger:
ahhahahhahahhhh
Henry säger:
HAHAHH XD

Laura säger:
men damp barn
hanna säger:
LOL
Erik säger:
henry passar inte!

hanna säger:
VAD passa han inte?
Erik säger:
:x
Laura säger:
Aaaagh x3
hanna säger:
men jajaj s henry
Erik säger:
..
Henry säger:
gillar du pandor  ?
hahahha
Laura säger:
o.o
Erik säger:
ja
Laura säger:
XD
Erik säger:


hanna säger:
ja
TamzQD44 säger:
hah lol
hanna säger:
min tur
Erik säger:

Laura säger:
..
Erik säger:




hanna säger:
s eller p '
ERIK
Henry säger:
?P!
Erik säger:
vill ni see nåt weirso?

s
hanna säger:
OKEJJ
HMM
Henry säger:
SD POASdopASd oisned fgwqe
5yq324t6iqyh35r4t
hanna säger:
vem alla har du varit ihop med ?
ERIK
Erik säger:
...
p
Laura säger:
Mmm berätta nuu!!
Erik säger:
henry vet
Henry säger:
^^
Laura säger:
Erik , vare inte du som sa att du hade flera tjejer?
Erik säger:
men säger inte!
hanna säger:
jaja juuu
Erik säger:
p
TamzQD44 säger:
du måste säga du får inte byta
Erik säger:
..
hanna säger:
nää du ska svara på min fråga
Laura säger:
MM!
Erik säger:
nej
Laura säger:
..?
Henry säger:
...?
hanna säger:
jajajaj p då
Erik säger:
säger bara 2 som ni inte känner
Henry säger:
lol
Laura säger:
men ååh!
Henry säger:
sara
=
Erik säger:
juni och sarah
Henry säger:
??
hanna säger:
hur många prosent sätter du i laura som söt?
Erik säger:
nej
!!!!

TamzQD44 säger:
lol
hanna säger:

Henry säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHA
OMFGOMFGOMFGOMFOGMFOGOFMGOMFGOM
Laura säger:
Vadå .. HAR DU VARIT IHOP MED HANNA???? O.O
Erik säger:
sarah inte sara
va!?

????

!!!!!!!!!

Laura säger:
jaa``?????
hanna säger:
hur många prosent sätter du i laura som söt? ERIK
Laura säger:
HAN HAR REDAN SVARAT PÅÅÅ andra!! xd
Erik säger:
lol?

hanna säger:
AMEH DET ÄR BARA ETT HALFT SVAR
MEN AJJA
¨ ERIKS TUR
ERIK din tur
TamzQD44 säger:
lagaa xd
pallaaa jag drar nuu  hejdå

Henry har lämnat konversationen.

TamzQD44 säger:
laggar*
<--- snygg du e
hanna säger:
NEJ henry gick

TamzQD44 har lämnat konversationen.

Erik säger:
lol
hanna säger:
jajajaj vi två kvar
Erik säger:
-.-
jippi.......
hanna säger:
du börjar
ERIL'
ERIK

Erik säger:
till båda
hanna säger:
SRY
ja
Erik säger:
vrf säger ni att ni är kära i mig hela tiden!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!!?!?=!?!??!?!

hanna säger:
va!!`??
Laura säger:
va??
Erik säger:
laura säger att du är kär i mig och hanna säger att du är kär i mig
VRF!!!!!!!!

Laura säger:
Drf att det är kul?
hanna säger:
hahhahahaahahahaha
.D
Laura säger:
XD
Erik säger:
-.-'
hanna säger:
men det finns en som e kär i dig hahahaha
Laura säger:
Men ingen av oss är ju det ^^
VEM????????????????????????
Erik säger:
vet
hanna säger:
VEM??
Erik säger:
ser ni
Laura säger:
HAHAHAHAHAHHAH
Erik säger:
fortsätter
-.-'
hanna säger:
MEN DET FINNS EN SOM  E KÄR I DIG ERIK!!!! GISSA
Erik säger:
jag vet inte?

Laura säger:
Hanna !

Erik säger:
fortsätter..
Laura säger:
xd
MIN TUR!!!
hanna säger:
FORTSÄTTER MED VD? XD
Erik säger:
..
hanna säger:
??
Laura säger:
s/p ?
ERIK*
hanna säger:
hahahahahaha
Laura säger:
xd
Erik säger:
...
Laura säger:
HALLÅÅ??
Erik säger:
p
Laura säger:
okei
hanna säger:

Laura säger:
Hmm ..
Hur många procent sätter du på hanna som söt! OBS!! Om du sätter mindre än 40 så kanske hanna blir ledsen... vem vet?!
Hahahah
Erik säger:
visste deet
Laura säger:
HAHAH
Erik säger:
-.-'
Laura säger:
det är ju kul??!
Erik säger:
man tröttnar
Laura säger:
ok , men om vi skulle snacka om pandor hela dan skulle det vara kul då elr ? T.T
hanna säger:
nej men svara bara ERIK
Laura säger:
MEN SÄTT PROCENT DDAAA!!!
xd
Erik säger:
nej
hanna säger:
DU ÄR INGEN 6ÅRIN NU
LÄNGRE*
Laura säger:
men åååååååh
Fan vad dåligt!
Då får jag ta en ny!
Erik säger:
ja
Laura säger:
När du såg hanna hur många procent tyckte du att hon var söt då?

hanna säger:
HAHA
Erik säger:
...
skjut mig
Laura säger:
Hanna bara skrattar xd
hanna säger:
HAHAHA A
Laura säger:
men asså ärligt!
Erik det är ingen kul!
Du är för feg!
hanna säger:
JAAPP
XD
Laura säger:
xd
hanna säger:
svaara bara nu du är ingen 6åring längre
-.-
Laura säger:
mm!!
xd
Erik säger:
ses
hanna säger:
nejj
Laura säger:
MEEEEEN1!!!
SNÄÄLLA!!
PLEASEEEEEEEEE
Erik säger:
LÄGG AV DÅ!

Laura säger:
Aaaaagh ..
Erik säger:
det irriterrar mig som fan
hanna säger:
irreterar jag dig  ??

Laura säger:
o.o
xd
hahahahaha
HAHAHAHA
o.o
Erik säger:
lite
hanna säger:

Erik säger:
när ni håller på så där
Laura säger:
Asså inte för ATT IRRITERA DIG ERIK men det känns som att ni är ihop .. XD HAHAHAH
Förlåt
xd
HJAHAHAHAH
Erik säger:
ses
Laura säger:
OK*!!!!
hanna säger:

Laura säger:
FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!
hanna säger:
neeeej
Laura säger:
T.T
Erik säger:
..

Laura har lämnat konversationen. hon lämna för att hon ville att jag skulle prata ensam med erik -.-!! fast om ni tror att vi e ihop så nej!!... xD

Kommentarer
Postat av: Latte :'3

HAHAHAHH!!!



JUSTEEE!!!



XD



HAAHAHHAHAHAHAH! Asså han är rätt så barnslig ..

2010-01-20 @ 19:07:28
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: hanna

aaa xD ..

2010-01-21 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0