freadag!

idag började jag 8:00, vi  skulle åka till brogå och åka skidor eller pulka men gissa vad som hände? :D juuh jag försovde mig jag vaknade 3över 8, så jag ringde natalia en från min klass xd och sa att jag har försovit mig, och hon sa att dom skullle typ oka när som helst och det dräjer en halvtimma och gå dit och jag sprang ditt på 20 minuter så jag komm dit kanske kavrt i nio, heheh och hela 6a 6b och femman fick vänta på min en halvtimma. Dom bled säkert ireterade hehe -.-. men jag hann iaf det var jätte roligt för att jag har aldrig åkt skidor förut -,- hehh. men det var ganska lätt vi åkte ner för sånna där små backar! sen såå åkte jag på tefat elle vad det heter då åkte jag irfån en backe som var 100m hög det var jätte läskig det vara bara alla 6 som fick åka ner för den men ingen våga typ bara jag och sonja, jag skulle sätta mig ner sen råkade jag åka ner! skit läskigt och jag skrek och jag brukar inte skrikaxD men jag fick fullt med snö i mitt facexD hejdå ska gå nu orkar inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0