alltid försenad! -.-

´hej idag var  hadde jag gympa första timmen´ och jag kommer alltid typ försenad till gympan  en timma ellet två men idag kom jag en timma försenad och vi skulle åka skridskor, så jag gick till skolan för att låna för vi har endå två timmar gympa, så jag gick till min fröken, men hon sa att vi har bytt att vi har en timma gympa istllet -.- aja`
Min fröken började prata med mig typ tio minute`

fröke: vrf kommer du alltid försent till gympan typ mår du dåligt är har du bråkat med nån från klasse? :(


jag: öööh nej, min minveckar har två knappar n knapp där det står snozze och en annan stäng så jag råkar alltid trycka på stäng :( (hheeheheh)

sen andra timmen hadde vi fysik/kmi :D och alla bara har du försovit dig igen:O:O:O?
och sen en tjej winnie bara skolkare typ om jag hörde rätt? jag har försovit mig ganska myckt. mest på gympan.-.-
idag var jag med sara och emilia :D vi ramlade i snön det var jätte kul. men hejdå skriver mer senare om jag hinner -.-`                                   PYSS GULLUNGAR <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0