fredag!

neejj snart e det skola igen! nu på måndag e det skola igen. Vecka 9 kommer min lillasyster till finland för då har hon sportlov :D och jag har skola så jag kommer ju inte få träffa henne så mkt :( -.-
jaja men idag har jag och min kusin typ varit ute hela dagen. Vi åt på mCdonalds ( jag bjöd henne) men det räckte inte så hon betalade typ 1,50 euro :D:D:D:D jag blev ganska trött när vi hadde varit typ ute och vandrat hela dagen men när vi var på väg hem var kl kanske 18:00  och vi gick hem för vi kunde inte åka buss vi hadde ingen busskort så vi gick eller åkte metro sen gick vi, Men det var inte väll en sånn lång vägg att gå men iaf när vi går så kommer det en tant förbi så då knuffar min kusin mig mot tanten så jag typ snuddar henne sen när jag tittar back så tittar hon typ snett på mig XDXDXDXDXDX Min kusin började skratta typ ihjäl sig okej hon kanske inte skrattade så mkt men iaf jätte pinsamt men inte så pinsamt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men förut när vi skulle gå ut från metro så var det en kille som gickm typ framför mig sen när jag tittar backåt så knuffar hon mig på honom och han tittar ner på mig typ snett det var pinsmat eftersom det var tjejer där som började skratta jätte mkt :D::D:D:D:D:D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0