HELLOOUU<3

heijsan,godmorgon jaa i  går var jag på promenad igen :P  gissa hur många kg  vi gick? hahah vi giick typ 20 kilometer så nu har jag fett hon i mina fötter vi vandrade 3-4timmar, jaa nu sitter jag här och gör ingeting tittar ut för fönstret det ser jätte varmt ute finns nästan ingen snö kvar :) för några dagar sen så var våran termometer 34+grader varmt så jag satte på mig rätt så tunna klädder sen blev det 40 + garder då så sa min kusins mamma att  aja den här moste vara helt fel då sa jag men ahh men det kanske då är 30 grade :) så jag gick bara ut med jeansleggin ett linne och en tunn kofta fast det var bara 20+ grader hahah xd

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde det inte stå '' km '' ist för kg xD

2010-04-18 @ 12:00:54
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0