-.-

jeeaah kom just hem från skolan slutade ett idag :) hadde finska prov på den sista timmen, fast jag fick mkt lättare eftersom jag e från sverige :P så jag behövde ju inte träna dom vill bara veta hur mycket jag kan. Och idag fick jag veta att jag ska ha prov i morgon på fysik så jag moste plugga snart -.- och sen har jag hissa prov som jag fick veta igår men kunde inte plugga då för jag fick inte veta sidorna så nu moste jag plugga hårt:D men idag i skolan på matrasten så var jag med emilia vi gick runt och sen var janne och hans kompisar från högstadiet i fönstret -.- och dem skrek hannajaau hannajaau heeeeeeeeeej du är kär i emil hannajaau hannajauu jag sa hej sen gick jag därifrån för att det ringde in :D men ses skriver mer efter att ha pluggat lite iaf :D









kram/ Hanna♥

Kommentarer
Postat av: jeanette

Man får inte rösta på sig själv Hanna.. hehe..

2010-03-30 @ 15:26:38
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0