hahah lol -.- :D <33333

hanna sanoo:

eriiiiik <3333

Erik sanoo:

vad -.

Erik sanoo:

-.-

hanna sanoo:

hhheei

hanna sanoo:

lol

Erik sanoo:

...

hanna sanoo:

hmd? =)=)=)=)=)=)

Erik sanoo:

bra.

hanna sanoo:

ok..

hanna sanoo:

haru d

dödat nån någong?

Erik sanoo:

nej

hanna sanoo:

haru inte !! omg jag har

hanna sanoo:

jag har

döda ****och ***** och en liten *****

hanna sanoo:

xd


SEN LOGGADE HAN UT NÄR JAG TÄNKTE BARA SÄGA ATT JAG RÅKADE TRAMPA PÅ MYRA,HUMLA OCH EN LITEN MYGGA :/ :

hanna sanoo:

det var inte med menigen att döda dem

hahahah lol han trodde säkert att jag menade en människa hhahaha looool -.-


Kommentarer
Postat av: Tamara

han trodde visst inte att du menade en människa! han var ju bara sur på dig, märkte du väl?? han var säkert sur efter den där videon i fb där du säger han är ful elr ngt. guud hanna alla är inte lika dumma som du -.-

2010-06-02 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0