godmorgon <3 :D

heiisan och godmorgon, vad ska man göra när man har boooorriiing ;S
hmmm...... kan göra några frågor...? ;D

frågesport om mig själv ;)

1. namn: Hanna ,aleksandra, emma roth

2. fördd: 18 april 1996

3. gillar att: vara med vänner,shoppa, vara med familjen

4. hatar att: BRÅKA med mina vänner!

5. kläddstil: jeans en top,eller tunnika läggins med tunnika short ett linne (=

6. röker du? kanske ;)

7. favoritfärg: blå,rosa och vitt ;)

8. haru en pojkvänn? nej....:(


9. saknar du nån? JAAA min syster mon bror och hela sverige och mina kompisar :(

10. älskar du nån? AAAH jag älskar alla ;)

11. vem har den bästa bloggen? KISSIE =)

12. vem är alla dina bästa kompisar? ääh 1. bouchera 2. isabell 3. nathalie 4. evelyn 5. laura :P ( har mer! )
vill ni veta dem så pallar jag inte men ni vet säkert vem jag menar dom som jag inte har skrivit upp ;)

13. vill bli när jag blir stor: känsis ( men blir alldrig det) filmstjärna och nånting xd

14. favoritmat: vet inte, allt möjligt :-D

15. vad skulle du ta med dig till en ödeö om du bara fivk ta med dig tre saker?

hihihhi hmm.... 1. mobil 2. mat 3. min bästa kompis hihih...

16. favorit låt: opolizise elr hur det en tavas elr jag vet inte direkt

17. favorit kändis? men gissa EMINEM :) såklart

18. kan du sjunga? HAHAH NEJ jag vet inte :S sjunger som en fågel så jag antar ganska fult ;)

19. ÄR DU KÄR I NÅN? vet inte <3
'
20. tror du att nån är kär i dig? haha nej ( är så ful) tror inte det :S

21. hur är din personlighet? hmm... blyg,galen och hmm... snäll väl?

22. vad är det bästa du vet? hihi pengar ofc

23. det hemskaste du vet? är att nån ljuger elr fuskar det är så jävla strande iaf om ens bästa kompis skulle ljuga skulle det vara hemskt :/

24. har din bästa kompis ljugit för dig? aa för att hon var då rädd om hon skulle tala sannig så trodde hon att jag skulle bli arg! :( men jag blev ennu argare när hon ljög :(

25. vad heter världens sötaste kille på jorden
1. mm man smälter när man ser schuck från gg
2. vicktor pipenbug iiih han e såå sööt :)
3. edwars cullen från twilight ååååhh iiih älskar han <3
men det finns mer!<3

26. vad är det bästa du har gjort? bästa hmmm vet inte SORRY :

27. vad är det för väder just nu? varmt/kallt/ och moln :S

28. vad skulle du helst vilja?

bli kändis ? bli en filmstjärnna ? eller få en miljon?

hihih=) lite svår :S men jag väljer kändis hihi ;)

jag vet nog att ni skulle vilja säkert få en miljon :) men inte min smak jag skulle vilja vara en kändis hellrä! daa

29. har du dödat nån nångon? ahh ;) jag har dödat en **** och en ****** och en ***** :(

30. vet inget mer :S hejdå





Kommentarer
Postat av: Tamara

Hanna, du röker inte... du vågar ju inte ahahahahah

2010-06-02 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0