ÄLSKAR ER!<3 ( mest!)



jag är glad att livet vände och att det blev som det blev,för utan dig i mitt liv , så är jag inte hel.Jag älskar dig bouchera o jag lovar det e sant,för dom bästa stunderna, är när du håller i min hand♥Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.Du var så jävla mycket, du är allting för mig.Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.Det är tack vare dig som jag tagit mig hit:)Hur skulle jag ta mig till om det inte vart för dig . Jag hoppas att ja duger fastän du är underbar , jag är ingen alls men jag älskar de du har .Jag är tacksam för att du stannar hos mig även om jag stör . Kommer alltid älska dig tills dagen då jag dör.Du vet vad jag känner och du vet vad jag vill,jag kommer alltid finnas här för dej så säg bara till.Om du behöver mej så vet du vart du hittar mig längst ner på livets skala där jag älskar dej♥




jag älskar dig issa och det är saningen du och jag är det bästa som har hänt se mig i ögonen se då ett långtsamt farväl

du kommer alltid finnas i mina tankar vart du en befinner dig och i mitt  minne föralltid du kommer alltid att finnas i mina drömmar och mitt hjärna jag kommer aldrig att  glömma dig  jag saknar dig  och din röst jag kommer alltid vara lessen inom mig och vara glad utanför kroppen man kan inte vara lessen utanför hela livet du kommer alltid finns i mitt hjärta<3 jag älsakr dig och det är saningen<3♥


















En tid har nu gått sen jag såg dig från mig gå.
Aldrig för jag känt så mycket sorg och smärta som då.
Jag älskade dig så.
Men de skulle visst inte bli vi två.
Varför jag inte kan förstå. men saningen är jag älskar dig endå







Du är min vän, med dig vill jag leva livet ut med, du är min bäste vän och med dig måste jag leva med, jag älskar dig över hela mitt hjärta du är mitt hopp till livet, för dig slår mitt hjärta, du bär något som är så viktigt att det inte finns ord till det, i dig måste jag hålla hårt i vill aldrig mista det som betyder mest för mig, jag älskar dig.



finns mer som jag ÄLSKAR MEN  kommer inte på mer bra dikter men jag kan säga namen,

karrar.
mohammed.
nathalie.
ni betyder lika mycket för mig<33 älskar er<3 i love u<3






Kommentarer
Postat av: isabell

sv: naaw fan vad gullig du e ! jag älsakr dig sjuuukt mycket <3 <3 glömmer dig aldrig, sak stå vid din sida tills döden skilljer oss åt gumman <3 <3

2010-05-02 @ 20:58:01
URL: http://issasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0