snart fyller jag 14<33 jag fyller den 18 april 14 :)))

snart e jag 14 och jag vet vad jag vill ha.! :) gissa tre gånger

1. du vill ha pengar?

svar. nej!

2. du vill ha klädder?

svar: NEJ! Xd

3. Du vill ha godis

svar.  hahah nej XD :D

okeejj.................

jag säger! :)

jag vill ha en ny mobil en musikmobil nu har ju jag den här musikmobilen fast jag har ingen musik i den XD dåligt minne men jag tror att jag inte har nån minnes kort men ajja vem bryr sig? :)





och jag vill ha den hära mobilen!



det är ju inte så långt kvar iaf..22 dagar + den 18 april e det röddag....fast min mamma vet ej en vad jag vill ha men jag få väll säga det till henne inan jag fyller år :) <333





puss o kram/Hanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0