klassen♥

kl kvart i tolv skulle jah träffa min gammla klass :) hhihi så jag gick i från högdalen  till fagersjö men det var lite läskigt men iaf när jag var framme så, väntade jag för att jag vågade inte gå in. sen såg jag narciza springa typ till bussen så jag ick i mot henne och sa heeeeeeeej narciza och gedde en kram :) jag sa till henne att jag inte vågade gå in så hon följde med mig till skohallen så vi satte oss på en benk och pratade lite. Och hon väntade på sina kompisar för dom hadde typ tappat bort sitt busskort :( men sen lite senare när vi sitter och pratar ser jag fatima, och hon springer fram till mig och ger mig en kram. :) ´hon ba vrf gå du inte in´ så hon springer till mitt gamla klass rum och knackar och går in och säger HANNA ÄR HÄR! :):):) så ingrid säger. ojj vi har visst en gäst idag =) och typ alla springer ut från klassrumet och skriker mitt namn och kramar mig hahaah det var jätte kul att få se typ alla från min gamla klass :) jag var med dom hela dagen (= men hejdå ska gå nu pallar inte skriva mer (= hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0