ily<3

en saknad är så stark det finns nogåt som inte försvinner en obeskriv känsla av både gilla och hat jag gjorde allting men fick inget tillbaks nu känns det som om livet börjar gå i samma spår jag saknar livet som jag hade men jag börjar förstå det kommer mer aldrig mer tillbaks jag moste glömma nu är du i himmlen i det blå vad ska jag göra jag överdriver mer och mer jag gråter ofta ok men sen när det slutade såhär hur ska jag nånsing aldrig glömma dig jag kommer ju aldrig att glömma dig när jag ser ditt leende



nu när du är i det blå lovar du att du nu skyddar mig vart en jag går
om jag tittar upp mot himmlen en natt lovar du vara min stjärnna då
om allt känns svårt lovar du att ändå få mig le om jag ger dig ett minne lovar du att
aldrig glömma mig
om jag dör lovar du att mej att inte gråta



det var mkt som gick fel som jag ångrade nästa dagsom gick jag fick veta allt åh jag ledsen men att vara lite arg på dig på kvälen var väll lite taskigt jag saknar dig så mkt
och jag är då ledsen och jag hoppas det finns nån som kan få mig att må bra

Mina tårar faller för min saknad är så stark jag tittar upp mot himmlen varje dag men jag kan inte se dig någon mer jag kommer ihåg ditt lieende och när du log mot mig jag kommer aldrig att glömma dig nu har du blivit en blivande ängel till mig jag saknar dig så mycket mina tårar faller varje dag ingen kan ta din plats i mitt liv. mitt hjärta dunkar av sorg jag önskade du var här nu framför mig just nuuu
det ända jag ser nu en stjärna slockna. ingen kan ta dig tillbacka nu snart syns vi i det blå




är inte rädd för döden längre vi ses på andra sidan endååå kan inte gråta längre har tagit slut på tårar jag vill ha dig hos mig jag önska jag kunde vara här just nu livet kommer att sakna en mening jag saknar dig medvind vad ska jag göra utan dig vi hade så roligt men sen sen gick det skilda vägar kommer altid bli varm i kropppen när jag hör dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0