DIKT.....

pojken jag ser, ser jag aldrig mer.....♥

pojken jag ser sitter och gråter på en sten .....♥

pojken jag ser hör jag aldrig mer....♥

pojken jag ser gråter enu mer.....♥




dina tårar faller va inte rädd, lyssna till dig själv..♥
om jag bara kunde skulle jag kunna ge hela värden till dig....♥





Gråt inte, min älskling!♥


Gråt inte, min älskling, ♥


Då visar du dig svag.♥



låt inte någon, få  ta din plats.... ♥


Då ger du personen bara mera makt.....♥


va stark och lita på dig själv gulle.....♥


sagan 2005 var du glad och rar nästa år du började i första klass och  var du dissad av några stora♥ killar.....♥


vad vill dom? ha en liten pojke som du, jag önska jag kunde har räddat dig(:♥


TÅRARNA FALLER NÄR JAG SER DIG♥

NÄR DU ÄR GLAD KÄNNS ALLT SOM DE SKA♥

NÄR DU ÄR LEDSEN KÄNNER JAG MIG SOM KONSTIG♥

OCH ALLT SOM FINNS ÄR ATT SKYDDA DIG, MEN DET ÄR REDAN FÖRSENT! :(♥

I love you boy, you were already important to me I never forget you, though I got to know you a little while but♥ who cares  i realy miss you...:(♥

 

p.s det hära är ju ingen dikt direkt, men hadde tråkigt så jag skrev bara nånting♥

 

 

 









Kommentarer
Postat av: Laura :3

Du är skiiit bra på dikter!!!

2010-03-12 @ 19:18:41
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: African Queen, right ? Huh ?

Jag fatta inte ?

2010-03-13 @ 13:07:40
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0