älskardigbror! <3


Älskar dig bror! det, finns ingen som kan göra så jag hatar dig jag älskar dig endå. vad du en gör kommer jag att älska hela dig<3
du är min bror min älsakde bror som alltid finns med mig vart jag en går   om jag mår skit, det enda du behöver göra för att jag ska må bra igen är att bara säga att du är frisk :)
dina kramar är lika värdefullt som guld o silver, dina ord är lika värdefullt som stora diamanter,
dina mjuka pussar på min kind är värd en miljon <3
blir du ledsen, blir jag det med, blir du arg vet jag ej vad jag ska göra.
är du glad är jag lycklig,
jag älskar dig lika mycket som fiskarana i havet älskar havet men jag älskar dig tusen gånger mer!
förlorar jag dig förlorar jag mig själv!
älskade bror försvinn aldrig  från mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0