tråkigt!!!!!

hej allla bloggläsare, jag har inte gjort nånting specilet för utom spelat lite the sims hahaha xD men igår var jag och shoppade jag köpte en grå kofta jeansleggins ett vitt line ett rosa linne :DD
snart e det sommar och då ska jag åka till sverige och hälsa på där hela sommaren,
med min kusin men det är inte säkert att jag kommer att vara med henne jag kanske kommer vara med min mamma och hälsa på min syster Xdddd hon ringde mig för några dagar sen det var jätte kul att få höra hennes röst <333 min storebror e här i finland men han har inte hunnit en  så mkt att komma hälsa på mig :(( men han ska komma imorgon :D asså han har redan flyttat om nån undrar jag har skiiiit tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: norma<3

haha..ok men bor du i finland nu elr??ok men du chattar ju med mig..heh

2010-01-02 @ 16:49:50
URL: http://peruanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0