till dig:D!

du är  allt, du är stjärnan i det blå du är havet  du är allt vackrats man kan få
skrattar du skrattar jag, gråter du gråter jag, hoppar du hoppar jag
det tar flera år att berätta  vad jag känner för dig.
När jag inte hör din röst känner jag mig tom, sakanr den tröst jag fick från dina ord. När jag var ledsen torkade du mina tårar. När jag var ensam slapp jag bli så
sårad. Du är speciell
mitt allt, min bästa vän. jag kan inte ljuga för dig. Du känner mig allt förväll. Ögonen så säg då ett långsamt farväll. jag skulle brinna mig på brinnande bål för att ge din hjälp.
du fattar inte hur mkt jag saknar dig
jag e ingenting utan dig.Du e min bästa vän jag hoppas att du läser det här nu
jag har tappat den personen som fick mig att må bra. tänker på tiden, tänker til
tänker tillbacks sagan om oss 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0