! till dig igen jessika!

jag älskar dig jag glömmer aldrig mina minnen med dig  jag finns altid på din sida vart du en går är jag med dig :D du e min syster som jag älskar jag gråter varje dag när jag ser ditt namn saknar dig redan du får inte bo hos din pappa mer du ska bo hos mig nu!! PUNKT
ALLA DAGAR UTAN DIG!
were ever you go so i love you sisterh
komm hit snälla jag vet att du kommer bli gladare hära! du e viktig för mig. dagarna kommer och dagarna går och jag älskar dig bara och jag hoppas att du förstår det
det finns en dröm du och jag lever i
när du ser på mig så stannr tiden :D
älskande stunder med dig när jag ser dig skratta och le:D
you can always count on me got me instead, we will have fun here, I know you can not live without me please come here  i need you can not stop thinking about you. my tears flow every day VART DU EN ÄR  OCH VART DU EN BEFINNER DIG ÄLSKAR JAG DIG i`m here for you



DET HÄRA E INGEN DIKT!






jag har di i min hand forever ;) saknar dig men jag kommer på sommaren till dig! och hälsar på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0