till dig :DD hoppas nån kan läsa det hära till dig jessika <333

finns altid här för dig, om du vill ha mig hos dig. Snälla lämns mig inte :(( när jag sitter här och tänker, tänker på gamla minnen på stunderna på dig och mig när vi bråkar :( som långsamt försvinner du fanns altid i mitt hjärta endå jag var på din sida inget fick dig hända syskonkärleken skulle hållas förevigt saknaden e så stark varje gång jag tänker på dig. jag hoppas att du fattar att jag älskar dig min älskade syster jag vet att du inte kan läsa det hära men jag hoppas att nån annan gör det åt dig
jag saknar dig jag vill ha dig vid min sida en jag kan krama nu du har altid försökt hjälpa mig när jag behöver dig
tåranrna rinne när jag tänker på dig. jag saknar ditt leende och ditt skratt
du finns altid i mina tankar hela dagarna långa men i mitt hjärta finns där förevigt. jag älskar dig jessika





I <3 U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0