öhhhhh......-.-

michael säger:
stick o dra
i`m here  säger:
vrf?
michael säger:
tamara ringde igår ti mij o grät o sånt
i`m here  säger:
jaa
michael säger:
o sa om att du hade gjort att hon gjorde slut så kiitti va!!
i`m here  säger:
men lol .. vem bryr sig om henne
michael säger:
no lol vem bry sig om dij
i`m here  säger:
jag
min mamma syster bror
nnjjaa men du är väl int arg på mig va?
michael säger:
sis vafö fel haa du i huvve?
i`m here  säger:
ingey
men du fattar int
jag lovar
michael säger:
tror du att alla bara säger ti dij att no de stör int att du ha föstört andras liv
i`m here  säger:
jag har inte förstört nån liv
för när jag hadde din mobil så trodde jag att du hadde andra tjejer sori va?
jag moste förklaras men du vill int lyssna på mig
men du är väl inte arg?
när jag läste dom och skulle se om du  var bra för henne och sen så tyckte jag att du kanske var eklig mot henne¨'
!!!!!!!!!!
edu där
!!!!
michael säger:
du e seepee
stick o brinn o tala int ti mij
i`m here  säger:
nej men du fattar int
okejj sri
men aqllvarligt förlåt... var inte arg det är gammlt nu
michael säger:
fortfarande ja kommer int att ge förlåt fast du int bryr dij, och sen att ja vill int va din kaveri så kan du låta bli att tala me mij??
e de fö mycke bett
i`m here  säger:
jaa
men kan jag nu få tala till .
michael säger:
nää
i`m here  säger:
jag vill inte bråka
michael säger:
ja vill int va me dij ellr tala me dij
i`m here  säger:
och om vi inte kommer övereesn och pratar om det här så glömmer man aldrig det hära
kan vi int alla prata du får säga allt vad du vill av mig du får slå mig allt vad du tycker om mig
michael säger:
ja slår int flickor
i`m here  säger:
men du kan slå mig
michael säger:
o ja vill o tänker int komma o träffa dij
i`m here  säger:
du får säga allt vad du tycke om mig
men vi alla moste prata om det hära
får jag säga en sak?
?
michael säger:
nää
i`m here  säger:
snälla det e viktigt
michael säger:
bryr mij int
i`m here  säger:
okej du behöver int träffa mig
du kan träffa tamra istället det är viktigare
iaf så är det hon som borde vara arg inte du
jag vill bara träffa dig för att förklara allt, som jag känner och tycker och varför och allt sånt men vi behöver inte vara mer fredejj men vi kan endå prata om saken,
jag och tamara
ja
?
michael säger:
ja vill int fortfarande tala
i`m here  säger:
okejj sory jag vet att  jag e dum men jag har gjort rätt sak på fel sätt sori menh jag lovar att vi alla moste prata meed dvarandra okejj sori du behöver inte prata med mig hejdå, jag fösöker faktiskgt göra mitt bästa
för dig
och för tamara för hon ääääälskar dig såå löjligt och hon trodde att du inte tyckte om henne så vi moste prata och göra nåt åt saken
snälla
ojj.. öö asså ja hon trodde att du inte tyckte om henne så vi moste prata och göra nåt åt saken *
michael säger:
låt mij vara ifred ja har redan en flickvän
o ja tänker int komma o träffa på er
i`m here  säger:
varför int?
VARFÖR är du arg!
om det inte vore för mig hade du aldri blivit ihop med vilma
jag hjälpte bara lite
michael säger:
gå o skjut dij själv
i`m here  säger:
men allvarlit
michael säger:
fö ja vill int höra på dina säälittävii juttui
du kan sopii me tamara om du vill, men ja tänkkee int sopii me dij nonsin
så föstå nu att hålla käften!!
i`m here  säger:
borde inte du tacka mig för att jag fick dig att bli ihop med vilma så du slapp från henne ?
michael säger:
wtf
kan du nu int va tyst
i`m here  säger:
men det är sant juu!!!!!
michael säger:
ja bryr mij int mera
i`m here  säger:
jaa men dåså då ka
n du förlåta mig
om du int bryr dig
michael säger:
ja tänker aldri fölåta dij
i`m here  sa (21:53):
okeej men jag tänker förlåt dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0