kiva dag:DD

idag när jag komm hem från skolan gick jag till itis/centrum med min kusin :DD
det var jätte roligt vi gick omkring och skratta och hadde jätte kul min kusin köpte en tröja.
efter att hon hadde köpt en tröja så gick vi till mcdonalds min kusin köpte en cheesburgare dricka och en pomefrites men jag fick smaka av henne heheh :D
Senare när vi gick till h♥m så började jag blöda nässblod jätte mkt det var jätte hemskt
för när jag gick till wc så tog jag papper och gick till city market  och alla glode på mig hahah när jag komm till city market så titta en mörk på mig snett hahahaha :D lol men aja ska se på film med min kusin <333 :DDhejdå p.s god natt och sov gott...............................................................
ÄLSKAR ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0