kånstig??

Hejsan bloggen jag har blivit ganska kånstig när jag flyttade till finland... alt var helt ok men sen blev det kånstig idag har jag varit hemmos min mamma i pakkala om jag hadde rätt :D så jag blev sur på henne för en liten sak men kommer inte ihåg vad men liksom när jag blir sur tänker jag bara på hemska saker jag brukar typ säga till min mamma... JAG TÄNKER JAG SJÄLVMORD JÄVLA IDOT DU FATTAR INGENTING SEN NÄR DU RINGER MIG KOMMER JAG INTE KUNNA SVARA FÖR ATT JAG E DÖD!!.... VAFAN HAR HÄNT MED MIG?? idag ville jag skära mig själv men jag vill inte skada mig själv så jag river mig själv så jag börjar blöda :( nu har jag två ärr som e jätte fula. Min mamma pratade med mig om det så jag mår lite bättre nu hon sa om jag blir arg istället för att göra illa mig själv ska jag slå till nånting eller skrika ut så att typ jag lugnar mig hahahah :D jag behöver nog hjälp :(( jag e så dum :<.....

Kommentarer
Postat av: vilma

:O OMG

2010-01-26 @ 18:11:47
URL: http://vilmasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0