JÄVLA......BÖG DU FÖRSTÖR allt jävla player:(

fuck you... I HATE YOU PLAYER!!!!!

SRY NU BA MEN JAG HATAR DIG JÄVLA BÖG.
du e helt på riktig en player först var du ihop med min kusin. Men jag ville att hon skulle göra slut med dig för att jag visste att du var en player:(
och min kusin gjorde slut med dig, sen blev du ihop med den dära vilma. Men du ville typ inte vara ihop med henne för att hon typ inte ville kyssa dig LOL michael -.-
och sen när du hadde gjort slut med henne gick du till hennes bästis och fråga ihop -.- (hur dum får man va?)
hon sa först ja men sen sa hon nej. När hon hadde typ sagt nej gick du tillbacka till vilma för att ge förlåtelse ööööhh.... OKEEEJ?
men tyvär hon ville inte förlåta dig daa.:D OCH DU HATADE MIG FÖRUT SEN HELT PLÖTSLIGT SKRIVER DU I MSN heeeej :D ÖÖÖHH OKEEE... TROR DU ATT JAG SKA FÖRLÅTA DIG NÄR DU SA hanna gåå skjut dig själv hanna hoppa ner fär en bro aaaaaaaaaaaagggh får bara en sån fittig damp på dig.
och nu vill du bli ihop med mig bara för att du ska bli ihop med tamara igen AASSÅ...... villken player OCH SEN HÅLLER DU PÅ MED en annan tjej också LOL -.-!!!! omg jag hadde okcså rätt att du var en player

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0