hejsan!! <33 :D

idag började jag kl 10:00 men jag vaknade 6 med min kusin sen när hon skulle gå så sa hon att jag skulle sätta på väckarklocka så att jag inte kommer försent men jag behövde inte sa jag för att jag var endå pigg. Sen när hon hadde gått så somnade jag xD.... 10 i nio så vaknade jag ocg det dröjer minst en halvtimma att gå xD så att jag satte på mig klädderan borstade tänderna fort och sprang till skolan. Men jag kom en kvart försenad. :( När jag komm in i klassen så hadde dom redan gått igenom sitt biologi prov så jag fick göra den på rasten men jag glömde det så jag fick göra det efter skolan. Och jag hadde tränat på mitt prov jätte mkt hadde läst tio gånger och lite till och jag fick 6+ men iaf jag fick godkännt. xD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0