dikt, till dig jag hoppas att du fattar att den hära e till dig <33

vart du en är, och vart du en befinner dig så finns jag aldtid för  dig, jag vakar över dig
som gud över jorden, förklarar min känslor genom dom här orden
dagarna kommer dagarna går och jag älskar dig och jag hoppas att du förstår
det finns en dröm, som bara du och jag lever i när du ser på mig stannar tiden. Älskvärda stunder när jag ser dig le och skratta utan dig skulle jag vara borttoppad
du och jag förevig det skulle bara vara så, du och jag
du och jag ochdet är sant
djupt i mitt hjärta finns ditt namn, bara för dig ska jag vandra genom eld trampa på spikmattor för att kunna ge din hjälp. jag hoppas att du förlåter mig när jag var så du mot dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0